Garanție și retur
Echipamentele achiziționate din magazinul nostru online sunt certificate cu o garanție oferită de producător. Veți primi un talon de garanție care conține condițiile de utilizare, transport și depozitare, precum și informații despre centrele de service care efectuează reparații în cadrul garanției.
Serviciul de garanție acoperă remedierea defecțiunilor cauzate de fabricant, cu condiția respectării regulilor de utilizare stabilite de acesta.
Durata serviciului de garanție variază în funcție de tipul echipamentului și producătorul specific. Toate serviciile de garanție și post-garanție sunt efectuate de centre de service specializate, autorizate de producători.
Înainte de a începe utilizarea echipamentului, vă recomandăm să citiți cu atenție termenii și ghidul de utilizare.
Drepturile cumpărătorilor sunt protejate în conformitate cu Legea Republicii Moldova nr. 1453 din 25 mai 1993 privind „Protecția Consumatorilor” și alte acte legislative.
Produsul este acceptat pentru serviciul de garanție în aceeași configurație în care a fost achiziționat (ambalaj, discuri, cabluri etc.).
Diagnosticul și reparația pot dura între 2 și 14 zile lucrătoare.
Returnare
Conform Legii Republicii Moldova „Cu privire la protecția consumatorului”, cumpărătorul are dreptul să renunțe la produs în orice moment înainte de livrare și în termen de 14 zile de la livrare, prezentând bonul fiscal. Returnarea unui produs de calitate corespunzătoare este posibilă dacă aspectul, proprietățile de consum și documentul care confirmă faptul și condițiile achiziționării produsului sunt păstrate.
Dacă consumatorul refuză produsul, vânzătorul trebuie să returneze suma plătită de consumator conform contractului, excluzând costurile vânzătorului pentru transportul produsului returnat. Returnarea sau schimbul produsului este posibil dacă ambalajul, aspectul și proprietățile de consum ale produsului sunt păstrate. În caz de refuz al produsului la livrare, clientul plătește serviciul de livrare.
Condiții de schimb și returnare
La primirea produsului, cumpărătorul trebuie să verifice cu atenție cantitatea, calitatea și sortimentul acestuia pentru a se conforma documentelor însoțitoare și comenzii. După semnarea bonului fiscal, cumpărătorul își pierde dreptul de a face reclamații care ar fi putut fi identificate în timpul primirii produsului.
Returnarea și schimbul produsului sunt posibile în termen de 14 zile de la data achiziționării, cu condiția păstrării ambalajului, aspectului și proprietăților de consum ale produsului, precum și a bonului de produs și fiscal. În acest caz, vă garantăm restituirea integrală a costului produsului (excluzând costurile de livrare). În caz de refuz al produsului la livrare, clientul plătește pentru serviciul de livrare.
Pentru a iniția o returnare sau un schimb al unui produs, vă rugăm să contactați Departamentul de Calitate al magazinului nostru la numărul de telefon + 373 (68) 364-067.